System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Koordynator ds. dostępności
Dane kontaktowe koordynatora do spraw dostępności:
Jakub Jendrzejczak
Koordynator ds. dostępności
Urząd Gminy Stare Czarnowo
ul. Św. Floriana 10
74-106 Stare Czarnowo
tel. 91 485 70 51
e-mail: jjendrzejczak@stareczarnowo.pl
Zadania koordynatora do spraw dostępności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne.
- Monitorowanie działalności Urzędu Gminy Stare Czarnowo i jednostki organizacyjne w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Raporty:
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - 2021 r.
Plany działania:
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
Załączniki:
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kuźniar | 03-02-2021 10:43 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 03-02-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kuźniar | 26-06-2024 09:17 |