Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy
w Starym Czarnowie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Referat Inwestycji, Drogownictwa i Gospodarki Przestrzennej

 Do zadań Referatu Inwestycji, Drogownictwa i Gospodarki Przestrzennej należy:

1)    w zakresie inwestycji i remontów:

a)    opracowywanie planów inwestycji oraz remontów w Gminie i Urzędzie,
b)    przygotowywanie dokumentacji technicznej i stosownych zezwoleń związanych z prowadzonymi przez Gminę i Urząd inwestycjami i remontami,
c)    realizacja i rozliczanie inwestycji gminnych,
d)    dokonywanie systematycznych przeglądów stanu technicznego gminnej infrastruktury technicznej, społecznej i transportowej,
e)    koordynowanie współpracy z sołectwami i gminnymi jednostkami organizacyjnymi, w zakresie inwestycji,
f)     nadzór nad konserwacją instalacji i sprawności technicznej Urzędu.

2)    w zakresie drogownictwa:

a)    prowadzenie ewidencji gminnych dróg i obiektów mostowych,
b)    nadzór nad siecią dróg gminnych,
c)    przygotowywanie planów budowy i remontów dróg gminnych,
d)    nadzór nad budową i remontami dróg gminnych,
e)    organizacja zimowego utrzymania dróg i placów gminnych oraz nadzoru nad odśnieżaniem dróg publicznych na terenie gminy,
f)     wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych,
g)    koordynowanie spraw związanych z oświetleniem ulic,
h)    przygotowywanie dokumentacji technicznej i stosownych zezwoleń związanych z prowadzonymi przez Gminę inwestycjami i remontami w zakresie dróg publicznych.

3)    w zakresie planowania przestrzennego:

a)    sporządzanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i jego zmian,
b)    sporządzanie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz jego zmian,
c)    przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
d)    koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
e)    koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
f)     przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego,
g)    prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
h)    sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
i)     ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowanie wyników tej oceny,
j)     dokonywanie analiz w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
k)    prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
l)     prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
m)   rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
n)    prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (opłata renty planistycznej).

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Bartosz Biegus 06-04-2015 21:31
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Paweł Kuźniar 06-04-2015
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kuźniar 17-05-2024 20:26